دست-نبشته ها

پاک-نویس های ابتدایی حسین نارون
فهرست
این جا مطالبی را به اشتراک میگذارم، باشد که بازخورد آن برای خودم و نشرش برای آنانی که باید نورِ راهی باشد.

هر چیزی آفاتی دارد و ' #انقلاب_اسلامی' هم مستثنی نیست، همچنانی که تا به امروز آفت ها و نتایجی از آن ها را شاهد بوده ایم و متحمل هزینه های زیادی گردیده ایم.

'انقلابِ اسلامی' از نظرگاهی به این دلیل حائز اهمیت است که تنها او میتوانسته است حجمِ انبوهِ مظلومِ سرخورده، عقب مانده و تحقیر شده را محور شده و تشکیلِ نهضت دهد، راهبری نماید تا پیروزی و پس از آن #با_وجود_مشکلاتِ متعددِ داخلی و خارجی #مردمسالاری را حفظ نماید؛ و برای این مسیر مجاهدت ها شده است.

'انقلابِ اسلامی'در ابتدا به نظر میرسد که فقط متعلق به #ایران و ایرانیان عزیز است، ولی همچنانی که 'هر چه از دل برآید لاجَرَم بر دل نشیند' و گل ها بذرافشانی میکنند و بادها باران و سرسبزی میآورند، انقلاب اسلامی نیز در سطوحِ بالای انسانی حرکت میکند و محصور به مرزهای جغرافیایی نمیماند؛ همچنانی که نمانده است.

بنابر آن چه گفته شد میخواهیم #دغدغه هایمان (در خصوصِ ایرانِ عزیز و فراتر از آن) را در قالبِ مناسب که همانا کارِ گروهی است پیگیری نماییم.

محوریتِ دغدغه ها " #سبک_زندگی" است؛ با نگاهی متوجه به همه ی ابعاد و روابطِ متقابلِ عناصرِ سازنده و مؤثر بر آن.

باید برای آن چه که دُرست است مبارزه کرد، حال در قالبِ جنگِ سخت با ظالم باشد یا در قالبِ جنگِ نرم با تفکرِ متخاصم و یا افکار و احساساتِ درونی. و باید در نظر داشت مبارزه کردن راه و اقتضائاتِ خودش را دارد و جبهه ای پیروز خواهد بود که با چشمانِ باز و ایمانِ راسخ، از همه ی امکانات به درستی بهره گیرد.

ما نیز تک تک جمع شده ایم و به دنبالِ بسیج کردنِ امکانات و فعالیتِ هر چه بهتر هستیم؛ در همین راستا از هر انتقاد، پیشنهاد و حمایتی استقبال میکنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی