دست-نبشته ها

پاک-نویس های ابتدایی حسین نارون
فهرست
این جا مطالبی را به اشتراک میگذارم، باشد که بازخورد آن برای خودم و نشرش برای آنانی که باید نورِ راهی باشد.


       موقعیتِ کاری پیش آمد و با بررسی قبول کردم، آشنایی قبول کرده بود سرمایه اش را در ازای 20% سود در اختیار بگذارد که چند روز بعد از قرارها دچار سانحه شد و نتوانست سرمایه در اختیارم بگذارد و من ماندم و حوضم. این طور شد که در عینِ دوندگیِ انجام کار دنبال پول گشتم. کسی گفت میدهد و ضمانت میخواهد و سند تهیه کنم. گشتم و رو زدم و دوستی قبول کرد سند بدهد، ولی دیگر آن جوان جوابِ سربالا میداد. حالا من هستم و جستجو برای پول و ماجراهایم. واقعاً میتوانم کتاب و کارتونِ "ماجراهای من و پول" را که مسلماً پُر فروش هم میشود دُرست کنم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی