دست-نبشته ها

پاک-نویس های ابتدایی حسین نارون
فهرست
این جا مطالبی را به اشتراک میگذارم، باشد که بازخورد آن برای خودم و نشرش برای آنانی که باید نورِ راهی باشد.


به قواعدِ هم-زیستی کردن پای-بند نیستیم!

سال92 از مسئولینِ روابط عمومیِ نمایشگاهِ "تراژدی سلطه" بودم. "تراژدی سلطه" نمایشِ نتیجه ی مطالعاتِ مستندی از منابعِ غربی در خصوصِ تاریخِ آمریکا بود. نمایشگاه در چادری جلوی تئاترِ شهر و در دهه ی فجر و مصادف با اوجِ مذاکراتِ هسته-ای بر پا بود. نزدیکِ غروب بود. کتاب میخواندم. دختری با سرعتی بیشتر از عادی وارد شد و فقط دنبالِ کسی میگشت، دور زد و نزدیکِ در من را دید و پرسید: با کی میتوانم صحبت کنم؟

گفتم: بفرمایید، کمکتان میکنم.

...

حرف به درازا کشید. آن دختر آمده بود تا در حینی که منتظرِ دوستش است، فقط ایراد بگیرد و تندی کند؛ اما 45دقیقه ایستاد و صحبت کردیم و دوستش نمایشگاه را دید و آخر هم تلفنِ دفتر را خواست تا با مجموعه همکاری کند.

...

        اگر عزممان بر دُرست کردنِ جامعه است برای زندگیِ خوب، میبایست از ارتباطاتمان شروع کنیم؛ پیش-داوری نکنیم، حرفِ مخالف را دُرست بزنیم، حرفِ مخالف را دُرست بشنویم، مشترکاتمان را در نظر داشته باشیم، ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی