دست-نبشته ها

پاک-نویس های ابتدایی حسین نارون
فهرست
این جا مطالبی را به اشتراک میگذارم، باشد که بازخورد آن برای خودم و نشرش برای آنانی که باید نورِ راهی باشد.


چرا میروم؟

فعالیت های حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج اکبر هاشمی رفسنجانی در نهضتِ اسلامی و دورانِ جمهوریِ اسلامیِ ایران (که بخشِ اعظمِ حیات ایشان را شامل میشد) با عقیده ی راسخ به اسلامِ نابِ محمدی «صلی الله علیه و آله» و همه ی ملزومات و ملازمات آن عجین بود، و این بسیار مُستَحقِ ستایش است؛ ضمن این که مجاهداتِ ایشان در نهضتِ اسلامی و تلاش هایشان برای سازندگی، ادامه ی نهضت و تثبیتِ نظامِ مقدسِ جمهوریِ اسلامی در خورِ تقدیر است و در مواردی حفظِ آرامش و تثبیتِ مسیرِ پیشرفتِ این نظامِ مقدس مدیونِ پایبندیِ ایشان به اصول و هماهنگیِ ایشان با رَه-بری بود که لقبِ "پدرِ اعتدالیون" را سبب گردید.

من در مراسمِ تشیعِ پیکرِ آن مرحوم و مراسماتِ بعد از آن شرکت خواهم کرد تا ضمنِ شاد-ساختن و کمک به ایشان با قرائتِ قرآن و با شکوه بر پا شدنِ مراسماتِ بزرگداشت، دِینِ خود را به او اَدا نمایم و با اظهارِ شعائِرِ انقلابِ اسلامی (از جمله ثبات بر همه ی شعائِرِ نهضتِ اسلامی) راهِ حاج اکبر هاشمی رفسنجانی و همه ی همسنگرانشان را ادامه دهم. من شرکت میکنم تا نمایشی از استواریِ درختِ تنومندِ جمهوریِ اسلامی باشم.

در ادامه ی: http://h-narvan.blog.ir/post/رفیق-دیرین-و-همکار-هوشمند-و-وصمیمی

نظرات  (۱)

ای کاش منم تهران بودم و میرفتم . خدا بیامرزتش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی